http://dl.pishvaz.ir/pishvaz/Amir-Ali-Norayi/Amir-Ali-2.jpeg

 

ارسال کد به: ۸۹۸۹

نام آهنگ : حریمت سر جاشه

اثری از : امیر علی نورایی

اعتبار : ۳۰ روز

رده : موسیقی »» خواننده

اطلاعات: موسیقی پاپ

میگن دلت گرفته
بیا یه باره دیگه همه دنیامو بسوزون
میگن دلت گرفته
بیا غماتو با گرمیه خنده هام بپوشون
بیا غماتو با گرمیه خنده هام بپوشون

میگن دلت گرفته
بیا یه باره دیگه همه دنیامو بسوزون
میگن دلت گرفته
بیا غماتو با گرمیه خنده هام بپوشون
میگن دلت گرفته
بیا یه باره دیگه همه دنیامو بسوزون
میگن دلت گرفته
بیا غماتو با گرمیه خنده هام بپوشون

میگن جونمو می خوای
تو که دارو ندارمو گرفتی خب این روش
میگن شدم اسیرت
تورو خدا اسرتو یه وقت نکن فراموش
میگن شدم اسیرت
تورو خدا اسرتو یه وقت نکن فراموش

با تمومه بدی هایی که کردی باز میمونم
برای زندگی هر دومون دلنگرونم
هنوزحرمت قولایی که دادی سر جاشه
هنوزخونه ی قلبه من هوای تو باهاشه
هنوزم قاب عمست روی دیواره خونست
به جونه تو از اون روزی که رفتی دل دیوونست
هنوزم توی خونمون حریمت سر جاشه
نذاشتم کسی پا بزاره حرمتت بپاشه

میگن دلت گرفته
بیا یه باره دیگه همه دنیامو بسوزون
میگن دلت گرفته
بیا غماتو با گرمیه خنده هام بپوشون
میگن دلت گرفته
بیا غماتو با گرمیه خنده هام بپوشون

میگن جونمو می خوای
تو که دارو ندارمو گرفتی خب این روش
میگن شدم اسیرت
تورو خدا اسرتو یه وقت نکن فراموش
میگن شدم اسیرت
تورو خدا اسرتو یه وقت نکن فراموش

همراه اول
کد: 38275
قیمت: 300 تومان
اعتبار: 30 روز
پخش آنلاین: